H Κατερίνα Χαλικιά μας συμβουλεύει

5 τρόποι ενίσχυσης του ανοσοποιητικού μας συστήματος ενάντια στον COVID-19,

από την διατροφολόγο, personaltrainer και πρώην διεθνής αθλήτριά μας Κατερίνα Χαλικιά.

Κανείς από εμάς δεν μπορεί να εξαλείψει πλήρως το ρίσκο της μόλυνσης από τον COVID-19,όμως μπορούμε να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα με τη σωστή διατροφή.

Βιταμίνη Α:Συντηρεί τη δομή των κυττάρων,πήγες:λιπαρά ψάρια, αυγά, τυρί, τοφου, ξηροί καρποί, σπόροι, προϊόντα ολικής άλεσης, δημητριακά, όσπρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Β βιταμίνες:Β6, Β9, Β12

Β6:δημητριακά, όσπρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, φρούτα,ξηρούς καρπούς, ψάρι, πουλερικά, κρέας.

Β9:δημητριακά, όσπρια, ξηροί καρποί, σπόροι.

Β12:αυγά, κρέας, γάλα και γάλα σόγιας.

ΒιταμίνηCκαι βιταμίνη Ε: Προστατεύει τα κύτταρα μας από το οξειδωτικό στρες.

Πηγές C:πορτοκάλια, λεμόνια, λαιμ, μούρα, ακτινίδια, μπρόκολο, ντομάτες, κόκκινες πιπεριές. Βιταμίνη Ε:ξηροί καρποί, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, φυτικά λιπαρά.

ΒιταμίνηD:ο ήλιος την παράγει, διατροφικές πηγές: αυγά, ψάρι, γάλα.

Σίδηρος, ψευδάργυρος, σελήνιο: οστρακοειδή, κρέας, πουλερικά, ψάρι, όσπρια, προϊόντα ολικής άλεσης, δημητριακά.